måndag 9 april 2012

Aprilmånads utmaning - Använd det du har!

Jag tog mig en titt inne i mitt hobbyrum å undrade vart jag skulle börja...
Jag dök ner i en av alla lådor...
Denna innehåller bara restgarner




Vilket resulterade  i ett par ( beställda) torgvantar men det blev några par till...



jag fortsatte min botanisering blandrestgarner och det blev 4 st - vadå... Eftersom en eller två av dessa ska vidare i ett paket till en speciell lite fröken så vill jag inte avslöja redan nu i fall någon skulle kika in...hehe Fullständig bild kommer senare.
 hittade två nystan Fame trend i natur å det blev ....

Här blir det oxå endast en "sneakpeak" då den lilla fröken ska få mer i sitt paket...


Dessa nystan av Bravo Baby har "legat till sig" ett bra tag men nu är det ett pågående projekt - där naturligtvis min älskade "mormorsruta" är en del i projektet Bild på det färdiga objektet kommer.


Ja jag har i alla fall kommit igång...


Musiken idag blir en låt av "Min husgud" sen tidigt 80 tal...
Kramar till er alla 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar