lördag 11 juni 2011

Sommarlov för en del...

Härligt med sol - å ledighet å gärna i kombination...


Törs nästan inte säga bara att jag oxå skulle vilja ha nån "sval" dag emellan...men så ere.


E ju så svårt att göra nåt i värmen.


Blev inget vettigt idag i af...


hoppas att jag kan göra klart i trädgårdslandet i måra!



Igår var det Avslutning för många å vi (Jag och min dotter) firade traditionsenligt med Jenny å hennes familj med grillning, jordgubbar till efterrätt och sen en tur med W i "den stora gula taxin" lovley!!!!!!!! I bilen diggades det på hög nivå till John Lindberg Trio ( förstås) The Baseballs och 50 tals musik =)




Antog ju en utmaning för ca en vecka sen hos Ulliga gulliga saker, där det är meningen att jag INTE ska köpa nåt mer garn/material utan göra av det jag har... ( å det har jag inte gjort än...köpt nå mer alltså) Saken är den att jag har skåp å lådor fulla av garn å annat material som bara väntar på att få bli nåt.
Denna vecka har det blivit lite småsaker bara...





  • 2 virkade (små) studentmössor


  • En princess tårta modell mindre å gluten/laktosfri (virkad förståss) till Sambons faster som fyllde år.


  • Kakor och bakelser är kul å går fort att virka ( men sen ska dom ju monteras en del oxå...)

Garnet som snvändes denna gång är Svarta Fårets Candy som jag har massor av - Små nystan som är "ypperliga" för små figurer....

Får se om det blir mer nästkommande vecka...


Dammsugare å Negerboll
Hallonbakelse




hmm vet ni vad ..."i'm in the mood..." Här kommer en till! Man blir så glad, får sån sommarfeeling av dessa pojkar och denna genre=)



"Behåll inga andra vänner än dem du närsomhelst har modet att bli ovän med"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar