torsdag 2 juni 2011

har antagit en utmaning...

Satt å lästa alla fantastiska bloggar å kom in på Ulliga gulliga saker som har skickat ut en utmaning i "cybervärlden" om att bara göra saker av det du har hemma och inte köpa nåt nytt. Jag har efter en snabb blick på mitt "materiallager" antagit utmaningen över sommarmånaderna juni-augusti och kommer inte att köpa en pryl till mitt pysslande. Ska oxå försöka uppdatera en gång i veckan med vad jag hunnit göra av de jag har.



Material till fem katter Garnet är Drops Muskat


Nu har jag gjort klart de fem katterna jag hade på uppdrag att virka åt Hjärtekatten så nu åker Morrison, Salieri, Emma, Uno å Alice iväg för att glädja barn som har hjärtproblem. Material kom hem till mig där personer som "sponsrat katterna" har valt både färg och namn - å så har jag virkat dom.Alice, Emma, Uno, Salieri och Morrison

Ett brudpar har jag virkat efter mönstret som gjordes av Järbo Garn till Daniel och Victorias bröllop - Paret var en beställning så jag hoppas den kommer att vara till glädje där den hamnar=)


Det var allt för den här gången...


Om snöret inte håller, utan går av, så är det bara att försöka med ett annat snöre/ Nalle Puh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar