tisdag 24 maj 2011

ibland funderar jag...

...på vad jag gör egentligen och varför jag gör det...

Som t.ex Facebook..e inte så intresserad av det egentligen - men det finns ju en hel del hjärndödar spel där.. å jag har ju under den tid jag varit på FB hittat en hel del såna... som har tagit otroligt mycket tid i anspråk- tid som jag kan lägga på annat mycket roligare.

Så idag har jag stängt ner alla "appar" som har tagit min tid i anspråk på FB å vet ni ...
Det känns jättebra!!! ( än så länge - kommer säkert få nån form av abstinens men men jag har ju mina andra sidor med spel hehe dom som jag tar till när jag verkligen inte har nåt annat å göra.)

Nu ska jag oxå rensa upp bland bloggarna jag följer också för en del hoppar jag skyndsamt förbi utan att läsa å då ere väl ingen mening att vara "följare " av dom heller...eller hur...

Steg tre blir att rensa bland nyhetsbreven, favoriter och ställen där jag har inloggningar av olika de slag..

Synd bara att allt detta ska ta sån tid oxå...

Men snart e de gjort å jag kan "andas friare" hehe

Ska jag sätta mig å virka klart mina fem katter till Hjärtekatten sen, som jag har på uppdrag - dom är snart färdiga att sys ihop märkas å skickas iväg =)
Känns bra när man vet att man stöder ett Be"hjärtans" värt projekt!

I morgon väntar en dag i Östersund med en hel del bra saker ( men nervöst oxå) men mer om detta senare.

Kram till er alla därute å var rädd om varandra

Håll till godo med "mitt livs titellåt" som Herr Winnerbäck varit så snäll att skriva =)


1 kommentar:

  1. Jag förstår precis vad du menar !
    Ibland kommer jag på mej själv med att sitta och läsa ren och skär skit ! Spela spel som bara fördriver tid, tid som jag skulle kunnat använda till att göra vad som helst annat ! Istället för att ta till mej det som sker runt ikring, ta till vara på varje pissig och tråkig vardag, så kollar man FB, Hallå. Må ju va bättre o köpa sej en tidning eller en bok eller nått.. Så du gör helt helt rätt ! Puss !

    SvaraRadera